عنوان: تربیت معلم ، تربیت مهدوی

نویسنده(گان): اعظم برزگری بنادکوکی,مرضیه برزگری بنادکوکی,فهیمه حجتی زاده,زهرا شاکر

منبع: سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی 1394
نمایه شده در: Civilica

شناسه اختصاصی:
IRDOI
691-648-740-173
[برای لینک دادن به این صفحه]
کد سیویلیکا: EPSCONF03_252
این مقاله یک پژوهش به روش اسنادی بااستفاده ازشیوه تحلیلی توصیفی است که به مبحث تربیت معلم ازمنظر چالش برانگیز تربیت مهدوی و اجرای آن دردانشگاه فرهنگیان اختصاص دارد باتوجه به اینکه مدرسه بعدازخانه کانون تربیت و بویژه تربیتی دینی و مهدوی می باشد ومعلمان سنگربانان این مکان مقدس هستند رسالت دارند تا دانش آموزان و نسل آینده کشور را افرادی معتقد به مهدویت پرورش دهند این پژوهش بدین منظور انجام گرفته است و درپایان بعدازتعریف مفاهیم تربیت معلم مهدویت و .... بررسی رسالت های معلم و تربیت دینی و مهدوی معلمان ازدیدگاه اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به این نتیجه نائل امده است که باید رسالت ها ووظایف معلمان را باتوجه به اهداف جامعه مهدوی بررسی کرد و آنان را درنهاد اموزش معلمانیعنی دانشگاه فرهنگیان تربیت مهدوی نمود بدین منظور درپایان راهکارهایی برای تربیت مهدوی دانشجو معلمان نیز ارایه شده است میتوان گفت چهارچوب کلی تحقیق یک روند نظری - کاربردی دارد که بررسی دیدگاه ها تربیت و تبیین مبانی تربیتی و ضرورت بحث مهدویت بخش نظری مقاله و بیان راهکارهایی پیشنهادی برای تربیت مهدوی معلمان وارایه وظایف تربیتی منتظران ظهور نسبت به زمینه سازی مهدویت بخش کاربردی آن را تشکیل میدهند

در صورتی که تاکنون مقاله‌ای در اسکوپوس یا وب آو ساینس داشته‌اید ابتدا پروفایل خود را در سای اکسپلور بیابید و ادعای پروفایل نمایید.

در سای اکسپلور فاقد پروفایل می باشم.