Title: Analyzing the impact of entrepreneurial marketing on sustainable competitive advantage in SMEs

Author(s): Jafari S.,Hozhabri A.A.,Bavarsad B.,Hosseini S.A.

نمایه شده در: Crossref Scopus

شناسه دیجیتال: DOI:10.1109/ECDC.2015.7156327
شناسه اختصاصی:
IRDOI
644-821-172-399
[برای لینک دادن به این صفحه]

The term entrepreneurial marketing is being used in marketing and entrepreneurship literature widely. Businesses that have successfully pursued and carried out through non-Traditional marketing activities, their successes are attributed to activities associated with entrepreneurial marketing. The purpose of this paper is to analyze the impact of entrepreneurial marketing on sustainable competitive advantage, and organizational innovation capabilities. © 2015 IEEE.

اطلاعات استنادی

0

پروفایل‌های مرتبط

در صورتی که تاکنون مقاله‌ای در اسکوپوس یا وب آو ساینس داشته‌اید ابتدا پروفایل خود را در سای اکسپلور بیابید و ادعای پروفایل نمایید.

در سای اکسپلور فاقد پروفایل می باشم.